برگزاری کلاس یوگا طبیعت



 به گزارش روابط عمومی باشگاه آگرین به همت استاد بهشته خسروی مربی یوگای باشگاه آگرین و با همراهی هنرجویان کلاس یوگا کلاس یوگا طبیعت در روز دوشنبه مورخ 1404/02/01 در پارک چمران برگزار گردید که در پایان نشاط و تعالی زیادی برای جمع حاضر ایجاد گردیده و ورزشکاران خواهان برگزاری مجدد در کلاس در آینده در طبیعت بودند . با تشکر از استاد بهشته خسروی و هنرجویان 

اخبار مشابه


برگزاری کلاس یوگا طبیعت

در اردیبهشت ماه سال 96 کلاس یوگا طبیعت توسط بانوان یوگا کار باشگاه فرهنکی ورزشی آگرین و به مربی گری استاد با تجربه و دلسوز سرکار خانم مجیدی برگزار گردید ..
سلامتی و نشاط با ورزش

جزئیات بیشتر